
به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با هدف تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم این استان آماده ارائه خدمات ۲۲ گانه شرکت است.
به گزارش روابط عمومی، ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: سامانه مذکور بر اساس چهار گام اصلی شامل تجزیه و تحلیل نیازمندی ها، انتخاب پیمانکاران مورد نیاز، اختصاصی سازی و نمونه سازی و بالاخره استقرار برنامه و عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان طراحی شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون بانک اطلاعاتی امور مشترکین شرکت، از چهار روش سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه ۱۲۲ و تلفن همراه دارای ورودی اطلاعات بوده و به تناسب درخواست مشترکین خدمات می دهد.
لامعی تصریح کرد: در این زمینه از سامانه احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور و درگاه بانکی شاپرک بهره گیری شده تا کلیه امور به صورت متمرکز و با سرعت بیشتری صورت گیرد.
وی اضافه کرد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکین، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از شهرنشینان و روستانشینان استان خواست جهت بهره گیری از خدمات مذکور به سایت این شرکت به آدرس WWW.ABFAQAZVIN.IR مراجعه کنند.
گفتنی است از ویژگی های سیستم مذکور داشتن پورتال شخصی هر مشترک جهت پیگیری درخواست ها و اطلاعات پرداخت صورتحساب و قبوض بوده و همچنین نمودار مصرف ملک نیز در هر دوره قابل روئت و بررسی است و به راحتی کلیه پرداخت ها از طریق این سامانه بطور مستقیم قابل اجر است.
یادآوری می گردد بخش ارائه خدمات فروش و پس از فروش بصورت تلفنی از مرکز ۱۲۲ نیز تا مهر ۱۴۰۰ راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر از طریق سایت شرکت و کلیه دفاتر پیشخوان دولت و تلفن همراه با ورود به سایت شرکت این امکان برقرار می باشد.