جستجو
جستجو در سایت

ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به مردم ساده تر و سریع تر شد

۱۴۰۰-۰۱-۲۹

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، بر اساس راهبرد توسعه دولت الکترونیک و رویکرد این شرکت مبنی بر ارائه خدمات به مشترکین از مجاری و بسترهای متعدد، کلیه خدمات ۲۰ گانه فروش و پس از فروش انشعابات آب و فاضلاب از طریق دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی، ناصر لامعی، با اعلام این مطلب افزود: بستر ارائه جدید با انعقاد تفاهم نامه مربوطه با دفاتر پیشخوان دولت از ابتدای سال جاری فراهم شده و تسهیل و تسریع بیشتری در خدمت رسانی به مردم را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: در این روش جدید خدمت رسانی مردم بدون نیاز به مراجعه به واحدهای شرکت آب و فاضلاب می توانند خدمات درخواستی خود را از طریق دفاتر مذکور درخواست نموده و در زمان معین دریافت نمایند.

لامعی ادامه داد: این امر تکریم مراجعان شرکت، کاهش ترددهای مربوط به انجام امور اداری، کاهش هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب برای شهروندان، کمک به کاهش گسترش کرونا و …  را به دنبال دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از طریق سایر فناوری های الکترونیکی نظیر درگاه و پورتال شرکت و نیز اپلیکیشن تقویم آبفا قزوین قابل دریافت است.

Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی