جستجو
جستجو در سایت

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین: جلب رضایتمندی و اعتماد مردم از ویژگی های بارز شرکت آب و فاضلاب استان است

1402-08-22

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تاکید کرد که عملکردهای بارز و مطلوبی در صنعت آب و فاضلاب استان روی داده و نتیجه آن جلب رضایت و اعتماد مردم بوده است.

به گزارش روابط عمومی، سعید وکیلی در جریان بازدید از ساختمان جدید شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و مرکز ارتباط با مشتریان( سامانه تلفنی ۱۲۲) افزود: استفاده از دانش ها و روش های نوین و نیز پتانسیل شرکت های دانش بنیان می تواند جوابگوی مشکلات حوزه آب باشد که خوشبختانه در این زمینه نیز اقدام های مناسبی انجام شده است.   

وی ادامه داد: چند مساله اساسی در سطح استان داریم که یکی از آن ها بحث آب است و با هم افزایی و هماهنگی بین دستگاهی به دنبال تصویب و تخصیص اعتبارها برای حل مشکلات از طریق پیشبرد پروژه های تامین آب آشامیدنی و خدمت به مردم هستیم.

وکیلی همچنین از اقدام های انجام شده از سوی شرکت آبفا در زمینه تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم در تابستان و مقابله با خشکسالی های متعددی که در سطح استان به وقوع پیوسته تقدیر کرد و مدیریت مصرف را عامل کنترل بحران کم آبی و سازگاری با آن خواند.

در ابتدای این بازدید نیز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از عملکردهای این شرکت، خاطر نشان کرد که کسب رتبه های متوالی برتر ارزیابی عملکرد در سطح استان و کشور بیانگر توان علمی و اجرایی موجود در شرکت آبفا است.

داراب بیرنوندی یادآور شد: به اذعان مراجع ذیصلاح کشور، هم اکنون شرکت آبفای استان قزوین یکی از شرکت های  برتر در سطح کشور است و در مسائل مختلف کشور از جمله در زمان بروز بحران ها به عنوان استان معین وارد عملیات امدادی می شود.

گفتنی است در این برنامه همچنین ناصر لامعی، معاون درآمد و خدمات مشترکین  و سعید زارع پور، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گزارشی از برنامه های شرکت برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین در قالب CRM و  تخصیص بیشتر اعتبارات برای اجرای سریعتر پروژه های آبرسانی  ارائه دادند.

Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی