به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در هفت ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۰۷ هزار و ۹۰۰ خدمت از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و امور آبفای شهرستان های تابعه به مردم ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی آبفای استان قزوین، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد ۸۰ هزار و ۱۷ خدمت به شهرنشینان و ۲۳ هزار و ۸۸۳ خدمت به روستانشینان استان ارائه شده است.
وی همچنین میزان خدمات غیرحضوری را در مدت زمان یاد شده ۱۶ هزار و ۷۸۴ خدمت برشمرد که از میان خدمات ارائه شده، خدمت اعلام کنتور با تعداد ۱۶ هزار و ۱۱۳ فقره بیشترین خدمت غیرحضوری بوده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانیwww.abfaqazvin.irقابل دریافت می باشد.
بیرنوندی در پایان اشاره کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور، ثبت نام در پورتال مشترکین و نیز اپلیکیشن “یار آب” که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت شرکت است، ممکن می باشد.