جستجو
جستجو در سایت

گزارش عملکرد دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین منتشر شد

1402-02-06

 مدیردفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد حوزه متبوع خود در سال ۱۴۰۱ از برقراری ۱۷ هزار و ۷۵۲ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ شرکت در خصوص گزارش حوادث آب و ۴۳۱۵ تماس با سامانه مذکور در خصوص حوادث فاضلاب خبر داد. به گزارش روابط عمومی، مصطفی قاسمی در ادامه مجموع تماس های مشترکین با سامانه ۱۲۲ را در سال گذشته ۴۷۶ هزار فقره برشمرد که از این تعداد بیش از ۱۰۲ هزار تماس مستقیم با کارشناس مستقر صورت گرفته و مابقی از طریق سیستم مکانیزه تلفن گویای شرکت پاسخگویی شده است. وی میانگین پاسخگویی ماهیانه کارشناسان مستقر در واحد ۱۲۲ را به تعداد ۹۶۸۲ مورد و میانگین پاسخگویی روزانه را ۳۱۸ فقره اعلام کرد. قاسمی تصریح کرد: پس از تماس مردمی و اعلام گزارش حادثه از سوی آنان، بلافاصله اطلاعات تماس در اختیار اکیپ های امداد و حوادث شرکت قرار گرفته و نسبت به رفع سریع و صحیح آن اقدام می شود. وی در پایان رضایت اعلام شده از سوی مردم در نظرسنجی ها از عملکرد شرکت و از جمله دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین را مبین تلاش کارکنان برای ارائه خدمت مطلوب به مردم دانست.

Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی