به گفته معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در ۹ ماهه منتهی به آذرماه سال جاری، ۱۰۱ هزار و ۴۷۰ خدمت از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و امور آبفای شهرستان های تابعه به مردم ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی آبفای استان قزوین، ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد ۷۳ هزار و ۲۷۲ خدمت به شهرنشینان و ۲۸ هزار و ۱۹۸ خدمت به روستانشینان استان ارائه شده است. وی همچنین میزان خدمات غیرحضوری را در مدت زمان یاد شده ۱۰ هزار و ۱۵۸ خدمت برشمرد که از میان خدمات ارائه شده، خدمت اعلام کنتور با تعداد ۹ هزار و ۱۹۳ فقره بیشترین خدمت غیرحضوری بوده است. معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت می باشد. لامعی در پایان اشاره کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور، ثبت نام در پورتال مشترکین و نیز اپلیکیشن “یار آب” که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت شرکت است، ممکن می باشد.