
به گفته معاون امور مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در شش ماهه نخست سال جاری، ۷۰ هزار و ۴۱۵ خدمت از طریق میزهای خدمت مستقر در ستاد و امور آبفای شهرستان های تابعه به مردم ارائه شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی آبفای استان قزوین، ناصر لامعی با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد ۵۱ هزار و ۶۹۱ خدمت به شهرنشینان و ۱۸ هزار و ۷۲۴ خدمت به روستانشینان استان ارائه شده است.
وی همچنین میزان خدمات غیرحضوری را در مدت زمان یاد شده پنج هزار و ۵۶۳ خدمت برشمرد که از میان خدمات ارائه شده، خدمت اعلام کنتور با تعداد چهار هزار و ۹۳۷ فقره بیشترین خدمت غیرحضوری بوده است.
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: کلیه خدمات ۲۲ گانه فروش و پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب این شرکت بر روی سایت اینترنتی به نشانی www.abfaqazvin.ir قابل دریافت می باشد.
لامعی در پایان اشاره کرد: دریافت خدمات مذکور از طریق منوی میز خدمت سایت مذکور، ثبت نام در پورتال مشترکین و نیز اپلیکیشن “یار آب” که قابل دانلود از بانک نرم افزاری مایکت، بازار و سایت شرکت است، ممکن می باشد.