
به گفته مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سه ماهه تابستان سال جاری بالغ بر صد هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ این دفتر از سوی مردم برقرار شده و به طور میانگین نیز روزانه یک هزار تماس ورودی به سامانه جهت پاسخگویی داشته است.
به گزارش روابط عمومی، مصطفی قاسمی همچنین از دریافت ۸۳۲ پیام صوتی از سوی مردم و نیز ۴۵ هزار تماس با کارشناس مستقر در مرکز ۱۲۲ صورت گرفته است.
وی همچنین در توضیح تعداد تماس های مردمی گرفته شده در خصوص آب آشامیدنی در ماه های تابستان، از نصف شدن تماس های شهریور ماه نسبت به تماس های تیرماه خبر داد.
قاسمی همچنین به گرمای بی سابقه و مصرف بالای آب در تابستان جاری اشاره کرد و خاطر نشان نمود: این مساله در کنار شیوع کرونا و بالا رفتن مصارف آب برای امور بهداشتی تقاضا برای آن را به شدت افزایش داد که خوشبختانه با مدیریت صورت گرفته نارضایتی مردم به حداقل رسید.
وی در پایان اشاره کرد: برای پیشگیری از تکرار کم آبی، مردم باید شیوه زندگی خود را بر مبنای مصرف کنترل شده آب بنا کرده و از هم اکنون مصارف آن را مدیریت کنند تا منابع آب فرصت تجدید پذیری داشته باشند.