جستجو
جستجو در سایت

از مدیران و کارکنان روابط عمومی صنعت آب و برق استان قزوین تقدیر شد

1401-12-15

در نشستی ویژه و به مناسبت کسب رتبه های برتر در جشنواره ارزیابی روابط عمومی وزارت نیرو توسط استان قزوین، از مدیران و کارکنان دفاتر روابط عمومی شرکت های مرتبط با صنعت آب و برق استان قزوین تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی، رییس شورای انسجام بخشی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جلسه مذکور گفت: عملکرد روابط عمومی به گونه ای است که از ابتدا تا انتهای هر عملیات و پروژه ای مشغول فعالیت است و از این جهت کار آن ها قابل تقدیر است. داراب بیرنوندی اضافه کرد: بحران کمبود آب و برق تابستان ۱۴۰۱ با تدبیر روابط عمومی های صنعت آب و برق استان برای همراه کردن مردم در رعایت الگوی مصرف کنترل شد و خوشبختانه رضایت عمومی را هم در پی داشت. وی همچنین خواستار تدوین برنامه بلند مدت راهبردهای روابط عمومی در سطح ملی شد تا به عنوان سندی برای توسعه فعالیت های روابط عمومی مورد استناد قرار گیرد. وی همچنین از ابتکار عمل روابط عمومی وزارت نیرو برای تقدیر حضوری از مدیران و کارشناسان برتر ارزیابی جشنواره روابط عمومی صنعت آب و برق کشور تقدیر کرد. در ادامه ابوالفضل موتابها، مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی نیز در سخنانی روابط عمومی را پلی بین سازمان و مردم خواند که به عنوان آیینه تمام نمای سازمان بازگو کننده عملکرد مجموعه ها بوده و در این زمینه در استان قزوین روابط عمومی های صنعت آب و برق عملکرد درخشانی را ارائه داده اند. مسعود خواجه وند، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز از ناترازی در تولید و مصرف آب و برق گفت و عملکرد روابط عمومی ها در فرهنگ سازی برای مصرف بهینه و کنترل بحران را ستود و آن را ناشی از توانمندی و ظرفیت های بالای پرسنل فعال در روابط عمومی های صنعت آب و برق استان قزوین دانست. یوسف رشوند، معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای استان قزوین نیز به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و خاطر نشان نمود روابط عمومی ها می توانند در ارتقای اعتماد اجتماعی که متاسفانه به دلیل پاره ای از عملکردها و نیز دشمنی دشمنان دچار آسیب شده نقش آفرینی کنند و در این خصوص نقش روابط در شکل دهی افکار عمومی استان نسبت به صنعت آب و برق قابل توجه بوده است. دبیر ارزیابی جشنواره روابط عمومی وزارت نیرو نیز موفقیت روابط عمومی های صنعت آب و برق را خصوصا در ایام پیک بار تابستان سال جاری مرهون تلاش و دانش روابط عمومی ها خواند و نقش آنان در رضایتمندی مردم و خنثی سازی تبلیغات دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن این صنعت را موثر دانست. محمد جواد جره، در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: باید دستاوردهای صنعت در دولت سیزدهم برای جامعه تبیین شود تا مردم نسبت به خدمات صنعت آب و برق آگاهی یابند. وی اضافه کرد: برای هر یک از این موضوع ها هزاران تیتر خبر و اقلام تبلیغاتی و رسانه ای در سطح جامعه منتشر شد وکه موجب همراهی مردم گردید و در این خصوص استان قزوین همواره پیشرو بوده است.

Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی