جستجو
جستجو در سایت

گزارش عملکرد دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین منتشر شد

1401-02-12

مدیر دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد حوزه متبوع خود در سال ۱۴۰۰ از برقراری بیش از ۱۶ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۲۲ شرکت در خصوص گزارش حوادث آب و بیش از سه هزار تماس با سامانه مذکور در خصوص حوادث فاضلاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، مصطفی قاسمی در ادامه مجموع تماس های مشترکین با سامانه ۱۲۲ را در سال گذشته ۲۹۱ هزار فقره برشمرد و از ۱۰ هزار تماس از سوی مرکز با مشترکین شرکت جهت پیگیری و انجام نظرسنجی به عنوان بخشی از عملکرد صورت گرفته یاد کرد.

وی میانگین پاسخگویی ماهیانه کارشناسان مستقر در واحد ۱۲۲ را به تعداد ۸۳۸۰ مورد و میانگین پاسخگویی روزانه را ۲۸۰ و نیز پیگیری ها و نظرسنجی های ماهیانه را ۹۰۰ فقره اعلام کرد.

قاسمی تصریح کرد: پس از تماس مردمی و اعلام گزارش حادثه از سوی آنان، بلافاصله اطلاعات تماس در اختیار اکیپ های امداد و حوادث شرکت قرار گرفته و نسبت به رفع سریع و صحیح آن اقدام می شود.

وی در پایان رضایت اعلام شده از سوی مردم در نظرسنجی ها از عملکرد شرکت و از جمله دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین را مبین تلاش کارکنان برای ارائه خدمت مطلوب به مردم دانست.

Posted in اخبار تصویری (صفحه اصلی) by روابط عمومی